dinsdag 10 juni 2014

WK leeuw

Het is jullie vast niet ontgaan: deze week begint het WK-voetbal!
Over het algemeen heb ik weinig met voetbal,
maar met het EK en WK zit ik wel enthousiast voor de tv! 

Omdat we niets van oranje of rood-wit-blauw in huis hebben, wilde ik iets haken om toch in de WK-sferen te komen. Het werd een oranje leeuw (volgens dit patroon).
Hij staat als mascotte naast de tv. En nu maar hopen dat hij geluk brengt :)




Bij Dreamstuff won ik een give-away, namelijk dit leuke papierpakketje.
Zo leuk!!


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mascotte heb je gemaakt! En nu maar hopen dat ie geluk brengt.

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zo schattig ...
    Veel succes op het WK ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik deel je mening. Ik heb ook niets met voetbal, maar voor een EK of WK kan ik nog wel warm lopen. Leuke mascotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat gaat ie vast de eerste overwinning hebben we al binnen
    nu maar duimen voor de volgende wedstrijd

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi... zo schattig! Hopelijk brengt de mascotte jullie geluk!
    Duim je vanavond even mee voor België?

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen