woensdag 19 januari 2011

En weer een swap..

Ik ben zo langzamerhand helemaal verslaafd aan swappen :) Dit pakketje heb ik voor Milnie van het amigurumi-forum samengesteld:


































Het patroontje van het katje komt van etsy. Het katje is leuk geworden maar ik moet zeggen dat het wel een heel vervelend patroon is om te haken. Naast de ami had ik nog twee hartenhangers gemaakt en een sleutelhanger/tashanger. De kralen heb ik met mijn brander gemaakt, wat leuke lintjes erbij en voilĂ  dit is het resultaat:



Nu is het wachten totdat ik mijn pakketje van iemand krijg.. :)

2 opmerkingen:

  1. Ik zag het pakketje net op het forum.
    Hij is Leuk!
    Ami is Lief.... De hartjes vind ik ook heel mooi.....
    Leuke patrooontjes ook :)
    Doe ook mee met deze swap....
    1e keer :)
    Erg leuk om mee bezig te zijn!

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen