zaterdag 9 februari 2013

Warme wintermuts!

Het is nog volop winter..het sneeuwt, het waait, het is koud..Brrr! Maar gelukkig ben ik daar vanaf nu helemaal tegen bestand met mijn nieuwe gehaakte wintermuts :) Het patroontje komt hier vandaan en is heel makkelijk te volgen (scrol naar beneden voor het engelse patroon). Voor wie dit patroon ook wil haken: begin niet met 58 lossen, maar maak net zoveel lossen totdat het gehaakte helemaal om je hoofd past. Bij 58 lossen zou de muts bij mij veel te klein uitvallen.


4 opmerkingen:

  1. Wauw, die heb je echt leuk gemaakt en hij staat je ook leuk :).

    Liefs,
    Lybrich

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Staat je ook goed.
    Ik zou er bijna ook een gaan maken! ...Maar wat als het van de week ineens mooi weer wordt... ;-) en dan ben ik halverwege...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That is so cute! Thank you so much for sharing the link to my pattern Ü

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem overgenomen van je, ik ga hem ook snel maken hij lijkt herlijk warm. Thanks groet,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen